Navigacija
Fondo veikla 2017m.
2017 m. Advento popietė visai šeimai Kauno filharmonijoje

2017 m. gruodžio 3 dieną mes aplankėme Kauną. Pirmiausia pasivaikščiojome po Kauno senamiestį, pasigėrėjome papuoštu miestu, po to skubėjome į Kauno valstybinę filharmonija, į advento popietę, skirtą visai šeimai. Koncerte dalyvavo Veronika Povilionienė, liaudies dainos klubas ,, Blezdinga'' , Kauno sakralinės muzikos mokyklos choras ,,Cantores David''. Skambėjo ramios, šiltos ir Kalėdinio laukimo pripildytos lietuvių liaudies dainos. Šiame koncerte labiausiai patiko Veronikos Povilionienės nuoširdžios lietuvių liaudies dainos. Ypač patiko Veronikos Povilionienės pasakyti žodžiai, kad advento metu mes turėtume daugiau laiko skirti vieni kitiems, o ne išmaniosioms technologijoms. Po koncerto užsukome į ,,Akropolį'', vėliau nuvykome į Rotušę, kur pasigrožėjome Kauno kalėdine eglute. Dėkoju visiems, suteikusiems galimybę turiningai praleisti savaitgalį.

Arnas Rimkus, 7 kl.

Man patiko šis koncertas. Keista, aš visai nelinkusi prie liaudiškų dainų, bet kai pradėjo dainuoti Veronika su savo draugais, aš tiesiog pasinėriau į tas dainas. Norėjosi dainuoti, išreikšti save ir pamąstyti....

Skaiva, 7 kl.

Koncerte pirmą kartą pamačiau vienoje vietoje daug įvairių instrumentų, tiek daug dainuojančių vaikų ir suaugusiųjų.

Gabija P., 8 kl.

Vakar mes važiavome į Kauno filharmoniją. Ten matėme ir girdėjome daug gražiai dainuojančių, giedančių žmonių. Tiksliau tai buvo giedantys chorai. Man labai patiko ir choristų apranga, ir gražūs balsai, o mažiausiųjų chore man labai patiko vaikučiai. Į juos bežiūrėdama prisiminiau vaikystę...

Vesta, 8 kl.

Labai patiko visos dainos, ypač tos, kurias ir mes galėjome dainuoti. Jei būtų galimybė, tai tikrai norėčiau dar kartelį nuvažiuoti į tokį koncertą. Ačiū Jadvygos Juškytės fondui už šį nuostabų koncertą. Ir ačiū Jums, auklėtoja, kad visur, kur tik įmanoma, vežatės mus. Ir labai AČIŪ už pirštines!!!

Greta K. , 8 kl.

Pradinukų išvyka į Trakus

Birželio 1 d. septyniolika pradinių klasių mokinukų ir trys mokytojos turėjo puikią galimybę aplankyti Trakus ir jo apylinkes. Dėkojame Jadvygos Juškytės paramos fondui, kuris apmokėjo visas išlaidas.
Trakuose lankėmės Trakų pilies muziejuje. Gidas mums papasakojo apie muziejaus veiklą, eksponatus, lydėjo mūsų grupę po visas muziejaus sales. Trakų pilies muziejus labai patiko mokiniams ir mokytojoms.
Iš Trakų muziejaus keliavome į ištaigingą Užutrakio dvarą. Buvome sužavėti dvaro didingumu, jo aplinkos grožiu.
Su nekantrumu mokiniai laukė edukacinės pamokos „Senojoje kibininėje“, kuri įsikūrusi Trakuose. Mokiniai išgirdo pasakojimą apie kibinų atsiradimą, totorių papročius ir tradicijas. Smagiausia ir įdomiausia pamokos dalis – patys mokiniai ir mokytojai turėjo galimybę pasigaminti po kibiną. Kibininės darbuotojai šiuos kibinus iškepė ir mes galėjome juos suvalgyti.
Ir nesvarbu, jog tą dieną mus visur lydėjo lietus ir kartais net liūtis, visi buvome kupini įspūdžių ir puikios nuotaikos.
Dar kartą visi tariame ačiū Jadvygos Juškytės paramos fondui už nuostabią ekskursiją.
Vida Matkuvienė, pradinių klasių mokytoja.

Gegužės 25 dieną 5-8 klasių mokiniai vyko į Kauną, ten dalyvavo net keturių muziejų edukacinėse programose. Pirmiausia aplankėme mažai kam girdėtą skulptoriaus J. Zikaro muziejų. Muziejininkė Rasa labai įdomiai papasakojo apie skulptoriaus gyvenimą ir kūrybą, pasidalino jo dukters vaikystės atsiminimais. Apžiūrėjome skulptoriaus darbus, pabuvojome jo dirbtuvėse, sužinojome kai kurių kūrinių sukūrimo istorijas. Viešnagės pabaigoje muziejininkė mus visus labai maloniai nustebino pakvietusi prie vaišių stalo. Už labai malonų priėmimą, suteiktas įdomias žinias ir vaišes esame labai dėkingi muziejininkei Rasai.

Maironio lietuvių literatūros muziejuje apžiūrėjome poeto namus – muziejų ir dalyvavome edukaciniame užsiėmime „Maironio namų fragmentai“. Užsiėmimas visiems labai patiko. Vėliau apžiūrėjome naujai įkurtas muziejaus erdves trečiame aukšte, ten kiekvienas rado mielų užsiėmimų. Aplankėme Maironio ir Vaižganto kapavietes.

Istorinėje prezidentūroje buvome labai maloniai priimti, daug sužinojome apie Lietuvos prezidentus, jų darbus, dienotvarkę ir t.t.

Išvykos pabaigoje lankėmės IX forto muziejuje. Vaikščiojome požemio tuneliais, sužinojome jų istoriją, susipažinome su buvusiomis artilerijos pabūklų ir įgulos pozicijomis, artilerijos ginkluote. Lankėmės nejaukiose, daug kančių menančiose kamerose...

Šios edukacinės išvykos kelionę mums dovanojo Josvainių gimnazijos direktorius, o ekskursijas ir edukacinius užsiėmimus – Jadvygos Juškytės paramos fondas. Ačiū jiems už suteiktą galimybę pagilinti savo žinias ir sužinoti daug nežinomų dalykų.

2017 m. kovo 29 d. važiavome į spektaklį "Ida iš šešėlių sodo", kurį mums dovanojo Tautinio atgimimo veikėjos Jadvygos Juškytės paramos fondas ???? ????.Prieš tai perskaitėme K. Gudonytės knygą " Ida iš šešėlių sodo", pagal kurią buvo pastatytas spektaklis. Šis spektaklis patiko visiems - suaugusiems ir moksleiviams ☺.Dėkojame Tautinio atgimimo veikėjos Jadvygos Juškytės paramos fondui už nuostabų spektaklį.

Roberta Arcišauskaitė, 7 kl.

Besimokydama 7-oje klasėje perskaičiau knygą „Ida iš šešėlių sodo“. Knyga mane sužavėjo, o šiandien mes buvome spektaklyje, pastatytame pagal šią knygą. Kai pamačiau dekoracijas, labai nustebau, nes nesitikėjau, kad galima taip gerai apgalvoti visas detales. Spektaklis, kaip ir knyga, labai patiko.

Vesta Matkutė, 7 kl.

Man labai patiko spektaklis, dekoracijos, aktoriai, bet pritrūko vieno įvykio – vestuvių scenos. Labai norėčiau dar kartą matyti šį spektaklį ir , žinoma, su vestuvėmis.

Renata Piepuolytė, 7 kl.

Spektaklis buvo liūdnokas, bet man jis labai patiko.

Ovidijus Kučinskas, 8 kl.

Spektaklis ypač patiko dėl Sofijos ir Idos draugystės. Patiko, kai Sofija su Ida buvo sapne, kai abi skaitė Idos rašinį apie meilę ir amžinybę. Liūdniausias dalykas spektaklyje buvo tai, kad Ida numirė. Šis spektaklis yra geriausias, kurį man teko matyti, jis labai patiko ir tikrai norėčiau dar kartą nuvažiuoti į panašų spektaklį.

Gabija Ramoškaitė, 6 kl.

Man šis spektaklis labai patiko . Ypač pati pradžia, kur pasakojama apie mielą ir draugišką mergaitę Idą. Patiko Idos ir Tedo meilė, kuriai pavydėjo Sofija. Jų meilė buvo labai nuoširdi. Kai Ida sirgo ir gulėjo ligoninėje, jai Tedas grojo gitara, kad nebūtų liūdna . Jis norėjo padovanoti jai pačio išdrožtą kregždę, ant kurios buvo raidės T ir I. Man patiko ir spektaklio pabaiga, nors ji labai liūdna. Sofija jautėsi kalta prieš Idą, kad jai pavydėjo ir kad neperdavė Tedo kregždės. Gal dėl to, mirus Idai, Sofija ir Tedas savo dukrytę pavadino Ida ...

Arnas Rimkus, 6 kl.

Kovo 9 dieną Kėdainių kultūros centre žiūrėjome Vilniaus valstybinio jaunimo teatro spektaklį "Bėgikas", kurį mums dovanojo Jadvygos Juškytės fondas. Tai spektaklis, kalbantis apie labai rimtas problemas: apie patyčias mokykloje, apie tai, kaip jos gali sugniuždyti jauną žmogų. Žiūrėdami spektaklį supratome, kodėl atsiranda žmonių, kurie nori tyčiotis, supratome, kad jie patys yra labai pažeidžiami ir supratome, kodėl taip yra.
Kitą dieną mokykloje aptarėme spektaklį, diskutavome, aiškinomės simbolių reikšmes, kurias ne visi žiūrėdami spektaklį supratome.

Mokinių atsiliepimai apie spektaklį

Buvo labai šaunus spektaklis, įtraukiantis, bet sunkokai suprantamas.
Ovidijus, 8kl.

Spektaklis "Begikas" yra apie patyčias, jis labai pamokantis ir paliekantis gilų įspūdį. Vaidinimo esmė – nereikia tyčiotis iš kitų. Spektaklis labai gretai praėjo, norėjau, kad jis būtų ilgesnis.
Jaunius, 7 kl.

Mes žiūrėjome spektaklį, kuris buvo skirtas paaugliams. Jis buvo apie patyčias. Kai kuriose scenose buvo labai rimta, o kai kuriose prajuokindavo. Spektaklyje buvo ir keiksmažodžių. Labai gaila, kad spektaklis pasibaigė labai greitai. Norėčiau, kad būtų šito spektaklio pratęsimas.
Greta, 7 kl.

Man šis spektaklis apie patyčias labai nepatiko, dėl visų negražių žodžių, todėl nenorėčiau šio spektaklio pamatyti dar karta.
Nedas, 6 kl.

Man labiausiai patiko, kai patys mokiniai pasakojo apie save, taip mes susipažinome su jais. Man nelabai patiko, kad buvo keiksmažodžių. Spektaklis buvo pamokantis.
Aš manau, kad spektaklis buvo vertas dėmesio ir iš jo tikrai yra ko pasimokyti.
Roberta, 8 kl.

Man labai patiko spektaklis, jis labai pamokantis.
Kajus, 5 kl.

Bėgu bėgu ratu, ir vis ratu, vėl tuo pačiu ratu ...hahaha... man labai patiko šio veikėjo vaidmuo. Aš buvau pirmame tokiame spektaklyje apie patyčias, ir man jis patiko. Buvo įdomu stebėti, kas vyksta, kas bus toliau. Mane šis spektaklis labai įtraukė, tik man nepatiko keiksmažodžiai, aš žinau, kad taip norėjo pavaizduoti „blogiukus“, parodyti, kaip jie kalba, kaip elgiasi su "patyčių aukomis", bet tai man nepatiko.
Skaiva, 6 kl.

Išvyka į lėlių teatrą

Kovo 2 d. Josvainių gimnazijos Pernaravos skyriaus priešmokyklinukai ir pradinukai pabuvojo Kauno valstybinio lėlių teatro spektaklyje. Mokiniai ir mokytojos žiūrėjo spektaklį „Noriu-negalima, reikia-nenoriu“. Tai spektaklis pagal G. Beresnevičiaus pasakas (apie pašėlusią gimimo dieną ir prapuolusią dovaną).
Mokinukams labai patiko veikėjai: Kaukučių šeimyna, Strakalas, dėdė Aitvaras, Laumės, Maumas, Markopoliai, Bezdukai. Vaikučius sužavėjo lėlės, šviesų efektai ir, aišku, pati kelionė.
Už galimybę pamatyti spektaklį esame dėkingi Tautinio atgimimo veikėjos Jadvygos Juškytės paramos fondui.

Laimutė Einikienė, priešmokyklinio ugdymo grupės mokytoja